Sunday, April 26, 2009

Huhhh,,, da tau puncanya…

Mmm… td tengah ari Dr Azura kol… so aku tahu punca sbnr dia ckp nape aku kena bg oral UMTAS nanti… fuhhh… asalnya kau baca email dia.. dia ckp sape yg anta abstrak nk poster akan dpt slot poster la… sape yg oral dpt slot oral… n sape yg x bg tahu nk ape… diaorg ni di anggap sbg nk oral…

Kes aku lak… aku da ckp nk poster n anta 2 abstrak sekaligus… kemudian aku anta full paper pn sekaligus… huhhhh… tp aku anta abstrak ni kat SU dekan FPE… ni yg silap ni… S/U dekan lak bg abstrak tu tanpa ckp nk present poster… huhuhuhuhu… so slh sape skrang?????? Pening aku… lantak la… yg penting skrang paper tu da msk proceeding… bleh gitu?

Tp still rase marah sbb aku nk penat lelah buat poster tu tp xleh nk tampal lak…. Geramnya…. Tp Dr Azura ni ckp dia nk tanya Dr Saladdin dulu cam mane… so xtau lg la mcm mane…. Huhuhuhuhu… kalu bleh tukar ok la… tp kalu xleh… kompem aku xkn present… aku xnk nampak bodoh time present nanti… x prepare ape2 kn…. Huhuhuhuhu... tengok la sok ape Dr Azura ckp ape….

P/s : kenapa bleh jadi camne…. Siap2 buat poster beria…. huhhhhhh

No comments:

Post a Comment