Thursday, April 23, 2009

I need space…

220409

Aku memerlukan satu zone yg xde orang… xde line tpon.. xde line tenet,,, xde signal tuk tv… xde tagged… huhuhuhuhuhu… semua tu untuk aku taip thesis… atau tuk buat paper…

Mmm… so ari ni… aku bermalam di umah aku kat Tok Jembal… sbb kat sini xde tenet… maksudnya xde tagged.. so bleh la tumpu buat keja… lagi pn.. semua journal aku da move ke sini… kalu aku duk umah KT atau umah sewa… maka xsiap la keja aku tu… mesti busy ngan tagged je… hihihihihi…

Mlm ni… aku plan nk buat keja… alih2… ada rancangan Jangan Tidur Lagi lak… aku bkn lyn pn program ni… tp CT ada mlm ni… so terpaksala tengok… tergendala lak keja aku… huhuhuhuhu… lambat la skit aku stat buat keja…

Daripada pengalaman ni, aku rase kalu da niat kita x kuat… xde tenet pn xleh nk siap keja… tul x? kalu semua hiburan xde… bosan lak… tension wat keja… bleh bertenet jap… tul x…. so yg penting semangat tu… da ada semangat n keinginan br la bermotivasi skit tuk buat keja..hihihihi…

Kla nk buat keja lak ni…;p

P/s : tulis blog sblum mula buat keja… huhuhuhuhu… ;p


No comments:

Post a Comment