Sunday, May 10, 2009

UMTAS – 030509

Ngan ketiga-tiga poster aku...;p
Hari pertama

Dlm kul 8 Kak Nor sampai umah aku… so kami org tanpa membuang masa terus bergerak ke destinasi yg dituju…. Huhuhuhuhu…. Oleh kerana kalut yg teramat… sbb kitaorg da lambat sebenarnya…. Daftar stat kul 730 – 845… lps daftar nk kena tampal poster segala....

Poster yg nama aku 1st... hihihihi

Huhuhuhuhu…. Kami dengan yakin nya masuk lorong lain…. Dengan tujuan sampai lebih cepat…. Pada asalnya pandangan Hotel Primula tu dekat… tp makin jauh je jadinya…. Last2 jupe Permai Inn… aikkk…. Ni slp jalan ni…. Hahahhaha…. Tu la… sbb lambat… jln pn bleh tersilap…. Huhuhuhuhu…
Ngan SV aku n Kak Nor... tq sokongan...;p
Sampai je kat Primula… time tu awal lagi… lam 830 camtu… so blum abis lagi la waktu mendaftar…. Kami pergi la daftar dulu kan… ckp je nama Kak Nor… trus urusetia tu teka nama aku… hahhhhh,,,, nampak sangat nama aku ngan kak Nor sangat femes di kalangan urusetia… maklum la org paling byk komplen… ihihihihihihi….

Poster 1

Sesi tampal poster bermula…. Huhhhhhh…. Stat masuk dewan (dewan ke?) aku da rase cuak…. Tengok papan yg diaorg sedia,,, yg sgt la kecik…. Camne ni? Da la poster aku gedabak besarnya… control macho… buat2 xde perasaan… padahal malu yg amat time tu…. Huhuhuhuhu….

Poster 2

Datang la urusetia tanya… asal poster besar sgt.. so aku ngan nada lantang (ala2 Jac jerit) ckp yg bukan slh kami… kami da ikut size yg diberi… iaitu xleh lebih dari 3 x 4 kaki… kami nya poster 3 x 3 inci kurang dari size yg dibenarkan…. Huhuhuhu… akhirnya tampal la…. Ngan sebahagian kat tepi terkeluar…. Lantak la… huhhhhh……


Poster 3

Xde ape yg menarik pn… just tunggu poster je… kejap je la… pastu sesi bergambar…. Hihihihihi…. Boring la jugak… so kami (Aku, Kak Nor, May n Yew) plan g lepak kat sofa kat lobi sblum lunch… hihihihihi…. Sambil2 bergambar… hihihihihi….

Sesi petang lak kami bercadang nk pegi msk room… lps meeting senat… kami g room 4…. Huhuhuhu…. Kami da lambat msk room tu.... jd xde tempat da… terpaksa duk dpn… nk chow pn ssh… huhuhuhu… mak aiiiii.kalu peserta dr luar… diaorg ni suka sgt hentam org… huhhhh… ku semangat….. gerun aku tengok… nasib la ada org tlg backup skit… bkn aku la… hihihihihihi… ;p

Lps abis sesi petang tu… aku pn blk ngan kak Nor… huhuhuhuhu… penat…

P/s : masih terpkir camne la kalu aku yg present… mati la aku kena tembak….


No comments:

Post a Comment